1a december

Det är helt sjukt alltså. Den första december har redan smugit sig på och om 16 dagar är det endast 4 månader kvar tills litens bebis förväntas titta ut =)

Idag är ingen bra dag. Har under natten haft hemska mardrömmar... Jätte-ormar o arga hundar som jagat mig, (o farmor) Jag har druckit en massa alkohol o sen kommit på att jag e gravid. Jag har drömt om att Linus retade mig så att jag råkade putta honom så han trillade och dog (!) och att mina syskon inte ville veta av mig bara för att jag inte "brydde mig". BARA sånna drömmar!
Vaknade riktigt yr o mådde kass. huvudet bankade i takt med klockans sekundvisare och efter jag varit uppe o kännt efter visste jag att jag var tvungen att hoppa tillbaka i sängen igen. Drömde mer konstigt och oroligt o vaknade nån timme senare tog en huvudvärkstablett. Funderade på att gå upp men eftersom sängen e bekvämare än soffan och det enda som finns på tv klockan 8 på morgonen är tv-shop så bestämmde jag mig för att stanna i sängen.
Nu har jag alltså gått upp. Ska försöka äta lite frukost för att må lite bättre, men huvudet värker o jag har frossa o är inte alls sugen på någon sorts mat över huvud taget... =(

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0