Aldrig frisk?

Fy fasen va trött jag e idag! Har ont i huvudet, öronen o halsen! Funderar starkt på att gå å lägga mig igen o stanna i sängen hela helgen!
Hur kommer man över (om man nu kommer över) dessa peridor? Jag känner mig aldrig riktigt riktigt kry... beror de på graviditeten? På sömnbristen? (Har svårt att sova, drömmer mardrömmar, vaknar, kissar flera gånger per natt) Beror de på något annat? - vintermörket? Jag vet inte, men något e de!

Dax att ta en alvedon kanske? Härligt att börja varje morgon lika dant =/ Någon som har bra förslag så bara skriv! Jag vill bara känna mig frisk igen...

Kommentarer
Postat av: Malin och lilla Oliver

Det är skönt från min sida att läsa att det var inte bara jag som mådde halvdant under en graviditet!

Och det gjorde jag ganska länge. Typ till v 30 tror jag det var på ett ungefär!

2009-12-04 @ 09:35:34
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0