Babyshower!?

Jag har funderat över det här med babyshower nu ett tag. Linus verkar tycka de e lite fjantigt o påstår att "sånt har man ju inte i sverige" - Vadådå? säger jag! Då borde någon kanske börja? Det går väl egentligen bara ut på att jag ska sitta här o va tjock, kanske baka en liten kaka. Sen kommer folk hit, klappar mig på magen, lyckoönskar oss, säger "naaww" i början av varje mening och helt enkelt överdröser oss med presenter... Låter inte vidare jobbigt tycker jag! ;)

Vad säger ni, vänner? - Vill ni överdrösa mig (eller egentligen Ella) med presenter för en torr kak-bit o lite klapp på magen?



Älskar avsnittet i "Sex and the city" där Miranda blir påtvingad sin babyshower.
Jag kanske oxå borde ha ett inbjudningskort med en rökande anka på! =)


Kommentarer
Postat av: Malin och Oliver

Jag (och Oliver) kommer gärna på en babyshower och överöser lite presenter till Ella :D

2009-12-09 @ 22:45:30
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart man skall ha en babyshower.. inget fel als med det! jobbigt om an får avundsjuka blikar bara ( finns ju faktisgt d )

ha d bra kram lina

2009-12-10 @ 08:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0