Bank-klydd!

Förkyld o jävlig idag oxå. Har dessutom fått ont i örat, så nu hoppas jag verkligen inte att jag drar på mig en öroninflammation oxå (har innan haft väldigt lätt att få det, och med detta imunförsvaret kan det inte va vidare svårt för "den" att hitta tillbaka till mina stackars öron!) Håller tummarna o missbrukar mammas special-näsdroppar!

Linus e på banken och bokar förhoppningsvis ett möte med dom. Så vi får ett lånelöfte nån gång.
Frågan är ju nu hur fan man nu ska göra... Ska Linus (som tjänar bra) ta lånet själv o inte säga något om att jag o bebisen oxå ska bo där (jag menar, de har väl inte dom något me att göra så länge han betalar in det han ska till dom?) Eller ska vi gå dit tillsammans, va helt ärliga och kanske inte få lånelöfte på alls lika mycket? Jag pluggar ju bara nu, och innan de jobbade jag bara halvtid o fick ut ungefär lika mycket som jag får i studiebidrag, alltså kommer de pengarna ju knappt räcka till "vad man ska ha över" efter utgifterna när jag får den kassa mamma-penningen... Jag vet inte alltså! För om man ska va tråkig så vet man aldrig vad som kan hända...
Fan vilka jävla problem man har! I-landsproblem - javisst! Men problem, de e de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0