Barnvagn, skötbord, babysitter, babyskydd, nappar, nappflaskor, nallar, filtar, bröstpump, papper om pappan, försäkring, förlossning, mappar, lappar, boppar o jag BÖLAR snart...

Jag får lite panik här... Har precis försökt kolla runt lite på vad man kan behöva inför Ellas nedkomst o JÄVLAR va massa grejer man borde o måste ha (tycker iaf skaparna av listorna) Är det någon lite halvt galen mamma som precis som jag vill ha ordning o reda o har någon gammal lista eller iaf råd på vad man VERKLIGEN borde skaffa innan och vad som bara egentligen är onödigt eller kan vänta...

Allt detta med papper hit o dit om förlossningsbrev o papper om att Linus verkligen e pappan o jouraler o allt vad det heter gör mig mest nervös... I don't get it =S



BAH! Massa inköp framöver! Mysigt som tusan iofs (dock inte för plånboken)


Kommentarer
Postat av: Malin och Oliver

Bröstpump är inget du behöver köpa. OM du skulle behöva det när Ella har kommit så finns det att hyra på amningsmott :)

2009-12-08 @ 19:14:19
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0