Bloggen verkar lika trött som jag e...

Bloggen blir lidande just nu, e ledsen för det, men just nu känner jag inte mycket insperation... Det händer lixom inget nytt!
Jag praktiserar, jobbar, går hem, tittar på tv, lägger mig o somnar förhoppningsvis... Jag vaknar, praktiserar, jobbar, går hem, tittar på tv, lägger mig o somnar förhoppningsvis igen... ja, jag tror ni lixom förstår vad mitt liv går ut på just nu!
Idag gick jag tidigare från praktiken, bara för att jag jobbat över hela veckan... Det va riktigt skönt! En långlunch me kuss o sen hem (för att upprepa de välbekanta mönstret... titta på tv, förhoppningsvis somna, ja, ni vet nog vad jag menar vid detta laget =D)

Jag menar absolut inte att jag e missnöjd med mitt just nu så inrutade liv... Visst känner jag en viss press och känner ibland att jag varken orkar eller hinner med allt annat jag vill göra. Men samtidigt mår jag bra. Jag har ett fruktansvärt bra samvete för en gångs skull, för ingen kan komma o säga att jag inte gör något med mitt liv nu iaf...


Kommentarer
Postat av: mariaohlin

du är grym morsan ! <3

ses vi i helgen ?

2009-12-18 @ 09:59:57
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0