Håller tummarna för att mamma får jobbet. Eller att hon inte får jobbet... ?

Har lovat att idag hålla tummarna för mamsen som e på arbetsintervju (andra gången på samma ställe dessutom) men hade ändå tyckt (som jag sagt till henne innan) att de va skönt om hon förblev arbetslös fram till sommaren/hösten iaf. Då kunde hon ju hjälpa mig med Ella när hon kommer! PERFEKT! Slipper man vara ensam när alla andra e flitiga o jobbar! =)
Jag sa till mamma att om hon får jobbet så får hon de. Då blir jag så klart glad för hennes skull. Hon förtjänar ett jobb där hon trivs (Blev utbränd efter att ha jobbat ALLDELES för hårt o mkt på förra jobbet) men om hon inte får de så kanske de e meningen, o ärligt talat så vet jag att mamma tycker att de e rätt skönt med ledighet efter åratal av jobb, jobb o åter jobb! Så jag håller tummarna, men vet inte riktigt för vad faktiskt! =)

Jag fick ont i magen innan idag. obehagligt som fan! Kändes nästan som mensvärk o såklart blev jag livrädd! Som tur va så gick de över rätt så snabbt igen o har inte kommit tillbaka heller! Så nu kan jag kanske andas ut igen...

Funderar på vad jag kan göra! Känner för att ordna något till Linus som överraskining när han kommer hem men orkar inte göra något storslaget. Några förslag?




Kommentarer
Postat av: Mad

Vi är ju för bövelen grannar! Det konstaterades idag när jag fikade med Jessie. Bor super nära. Så nu kommer du inte undan mammafikor osv=)

2009-12-04 @ 15:35:19
URL: http://mamamad.se
Postat av: syster V

Alla kommer inte jobba när du får barn. jag har juh gott ut skolan då :D:D:D:DD::DD: och ställer jäte gärna upp för att hjälpa dig ;)

2009-12-04 @ 15:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0