Familjen Samevall/Lundborg

Är det på något sätt fel av mig att inte ge min bebis mitt efternamn?
Jag tycker egentligen inte att ett namn binder mig mer till min bebis och dessutom är Linus efternamn "Samevall" mer ovanligt och det namn jag kommer ta om vi en dag gifter oss...

Vad tycker ni? Ska bebisen heta E*** Samevall eller E*** Samevall Lundborg?
Kommer jag på något sätt ångra mig om jag INTE ger min bebis mitt namn?



+



=



Världens vackraste familj. Familjen Samevall (Lundborg..?)


Kommentarer
Postat av: mariaohlin

:D:D:D:D du, bröllopsaffären på hörnet vid gustav (vid engelbrektsgatan) hade 20-70% på brud- & balklänningar !!!!!!!!!!!

2009-12-01 @ 19:15:44
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0