Jul, jul, strålande (?) jul!

Inte strålande kanske. Jag är förkyld som ett as! Snuvig e näsan o halsen gör ont, men vadådå, de e ju jul!
Idag har de sista klapparna slagits in, imorgon väntar julfirande hos mammi, på torsdag är det jobb i ett par timmar och där efter julfirande med Linus familj och sen på fredag kommer Linda (Linus syster) o hennes gäng (Micke + 3 barn) hit på besök för att utbyta klappar och bara mysa!
Längtar efter ledigheten oxå. 3 dagar får jag. Och det är något som känns att det behövs! Jag är helt slutkörd i kroppen. Ryggen värker och humöret är inte det bästa. Fy tusan vilken stress-jul det är i år, även om vi kommit undan med de flesta klapparna... Något som det blir ändring på till nästa år då lill-tösen kommer bli överdröst med presenter =)

Igår fick jag i förskott min födelsedagspresent av Linus. O att det är jag som har (håll i hatten nu, alla ni som känner mig från min spenderar-period) koll på ekonomin o tjatar o gnäller på Linus om hur han (och jag) måste hålla oss inom budgeten o spara undan pengar hade han oxå tänk på, älskade hjärtat. Presentkort på Lindex o H&M (400 kr per kort) fick jag, och även om det svider i fannys så plötsliga ekonmiska hjärta så vet jag att sminket börjar ta slut och kläderna har jag i princip redan växt ur, så en bra present de va de verkligen. Tack älskling. Du e allt!

Nu e de dax för lite tv-tittande innan sängen kallar. Anna Anka e på gång igen!
Har btw ett jäkla probelm med att sova, även om jag e så trött att ögonen går i kors... Vad är det som händer? Är detta vanligt? Tycker att jag läst någon stans att man kan ha svårt att sova, men trodde att de va först i slutet av graviditeten... Konstigt, o framför allt jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0