Lady Ga-ga(len?)

Är bruden är fullständigt galen eller faktiskt extremt smart!? - Genom totalt utflippade outfiter o frisyrer ingen annan tänk på (förutom mimmy pigg då möjligtvis) verkar hon skapa fler rubriker än någon annan just nu! Frågan är hur länge det håller... Men då hon gör musik som faktiskt "håller" så behöver hon kanske inte mycket längre utmärka sig genom sin galna stil! Tillslut blir ju det tråkigt att skriva eller bry sig om det oxå, speciellt då hon inte verkar bry sig speciellt mycket om vad någon annan tycker!

Jag tycker hon e cool, Lady Gaga! Hennes hårfärg kopierade jag ju i somras och ska snart finnas igen (när jag orkar pallra mig till catja - frisören) Luggen är oxå en 10a, o att bära upp kläderna som hon gör tror jag ingen annan lyckats med!


Vad tycker ni? Fashion eller fiasko?


Kommentarer
Postat av: Jenny (videunge)

Det är frågan.. Jag har samma tankar som du, om henne. Gillar hennes musik men när jag fick se hur hon såg ut/betér sig så kunde jag inte tro det. Men nu ha man smält det, o ja.. vad tycker man om henne? Hon kör ju sitt eget. Något mer isatt är jag inte, så jag ska kanske inte uttala mig något desto mer..:/ Men nog är hon ju lite cool nog;)

2009-12-08 @ 13:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0