Näsdroppar, Gudföräldrar o käk...

Sista lediga dagen innan 3 dagar praktik väntar. Känns inte så hårt faktiskt... förutom förkylningen då! Igår när vi fastnade hemma hos mammi efter att ha lämnat bilen så fick jag iaf några näsdroppar som skulle fungera hur bra som helst även vid graviditet, så nu hoppas jag att näsan blir fri från "täppt-het" snart =)

Nu är båda Ellas gudföräldrar tillfrågade, och båda blev lika glada o rörda över att få bli detta. Så himla kul! Jag är helt övertygad om att Andreas o Vickan blir fantastiska som detta!
Nu är det ju hennes faddrar som är problemet... När man har syskon så att det svämmar över är detta inget lätt val alls! Dennis och Therese (Linus syskon) kom överens att Dennis skulle få vara iom att Therese redan var gudmor åt en annan liten bebbe. Mina syskon är däremot svårare... Dom säger att vi får bestämma. Men hur fan ska man göra de? Ska man dra lott kanske? Inte vet jag...

Nu blir de snart stor-kok i köket. Anders o Therese (Linus syrra + kille) kommer hit o hänger o käkar ikväll. trevligt värre!

Kommentarer
Postat av: Malin och lilla Oliver

Det kommer vi gärna på Fanny :) Låter trevligt. Hoppas också att min sambo orkar sig med på sånt också!

Önskar du dig något speciellt? Eller kanske inget till dig alls? Utan till Ella?

2009-12-27 @ 19:54:10
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Postat av: Emilia blixt

Hej gumman ni behöver inte välja alla våra syskon blev faddrar tyckte bara det va mysigt att alla fick ta del av Elin och stå där uppe och känna sig lite speciella;) kramis

2009-12-29 @ 21:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0