Sunday, bloody sunday...

Efter att ha hängt me Millan, Madde + bebisar ggr 2 gästade min kusin Alice mig och Linus här hemma igår, sen blev de sängen. Jobb idag ju!

Mycket mer än jobb blev det oxå! Bossen ropade plötsligt då jag stod ute i affären o vattnade blommorna att jag skulle "komma snabbt!" När jag klev in i rummet där vi tillverkar såg jag att Janne (som chefen heter) står med högerhanden över soptunnan och blöder som bara den! Blodet rinner ner för armen och jag som vanligtvis är rätt så lugn med sånt blir nästan svimmfärdig av allt drama. Efter många om o men får jag upp första hjälpen-lådan o lindar (antagligen alldeles för löst) ett förband runt den skadade handen. Sen ringer jag frugan o ber henne att komma o titta till sin man. Hon e nämligen sjuksköterska och har förmodligen mer koll på förband o allt vad det heter än vad jag har!
Får se imorgon hur det gick för honom. Antagligen behövdes det sys och som florist är stygn i händerna kanske inte det bästa som kan hända. Speciellt inte så här nära jul. =/

Annat som gjorts, eller egentligen setts idag är ju "Anna Ankas jul" - KUL! Älskar att hon provocerar folk till vansinne... Hon e inte dum den där Ankan - Tjänar några extra slantar på att på "bre" skånska hävda att brunetter e fula, att en kvinna i princip förtjänar att hennes man e otrogen om hon inte ger honom ett "blowjob" varje morgon och tycker att hon e den snyggaste som någonsin skådats!

Har oxå läst om att skådespelaren Brittany Murphy fått hjärtstillestånd och dött idag, endast 32 år gammal. Hemskt - har alltid tyckt att hon varit så himla snygg o verkat så gullig (hade såklart varit hemskt annars oxå! Så ung ska man inte behöva att dö... USCH!)


Nu blir det åter igen sängen. Tillbringar mycket tid där just nu. Boken jag läser e bra och ögonen e trötta för jämnan!
NATTI!


Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor/Kim

Anna Anka - oj oj oj! "Hon ser ut som ett sprängt röövhåål" om en av världens vackraste kvinnor. Huwaligen! Vilken bok läser du nu? Puss

2009-12-22 @ 13:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0