Vinnaren 2009!

Jag sa de från gången jag hörde honom sjunga i sista chansen-audition - han borde vinna hela skiten!
Erik är Idol 2009. Det förtjänar han, så GRATTIS till honom!
Btw... lite pinsam brud (?) han har. Först tyckte jag de va gulligt o några "graviditets-hormons-o-lite-rörd-tårar" rann ner för min kind, men när hon fortfarande klängde sig fast vid honom då han försökte sjunga vidare började det faktiskt bli lite patetiskt o pinsamt! Kände att jag borde ha räddat henne. Kanske skulle man telepatera sig till stockholm, rycka ner henne från scenen o förklara för henne hur pinsamt hon framställer oss tjejer inför flera miljoner tittare!

Dax att lägga sig kanske? Vad ska man annars göra? Linus somnade strax efter idol började, och vid 22-tiden tvingade jag en liten surpuppa in i sängen! <3
Jag e trött, men inte SÅ trött! What to do? - Svåra val här i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0