Lugn kväll...

Fredag kväll spenderas för min del i sängen.
Inte tillsammans med någon, så som det borde va.
Nä då, alldels ensam (om man inte räknar med herr dator då, som jag för tillfället har ett väldigt seriöst förhållande med...
Rätt mysigt måste jag säga. Och lagom krävande.)

Har som sagt (eller de kanske jag inte har sagt =/) varit sjuk i veckan och tänkte att det, för en gång skull, skulle vara en bra idé att ta de lugnt en kväll.
Ödet (eller smsen rättare sagt) säger mig däremot annat.
Hela stan verkar vara ute på äventyr idag, och jag skulle ljuga om jag sa att det inte kryper i kroppen av lust att sätta på sig klackarna, spraya håret, korka upp vinet och bege sig ut i natten...
Ändå är det en hel del som sätter stopp för det.
Jag borde inte, och det vet jag.
Så jag avstår.

Idag blev iaf bokningen av London-trippen (å vilken tripp!) klar!
Äntligen!
Längtar så jag håller på att spricka.
är oxå förbannat nervös!
Men det blir nog bra. Det måste de bli!
Joo.. de blir de.
Jag får tänka såhär...
Vodkan kommer fram. Fanny fixar fyllan, Alice fixar frillan = allt blir bra!
Ja. Så får de bli!
Längtar efter min kusin, efter våra galna upptåg, efter londons bad boys, efter joey-hattarna som vi stolt kommer bära på våra huvuden. Längtar efter att försvinna in i dimman av fylla, efter att höra herr tändsticka kraxa, att dansa till she´s a maniac natten lång o att bara få komma bort...

Dax att sova. En lördag full av äventyr väntar imorgon...
Hoppas att ödet (eller smsen rättare sagt) vill mig väl då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0