En fredagsnatt...

E på toppenhumör. Vet egentligen inte varför... jobbet stundar imorgon igen och lägenheten borde verkligen städas!

Jag o alice skriver för fullt på facebook, o jag kan inte låta bli att skratta högt här hemma i ensamheten! Vi är nog liiite för ärliga och öppna på facebook än man borde va!
Men så länge folk inte tar illa upp så får man väl skriva som man vill.. inte sant?
Helt ärligt tror jag folk, bakom deras chockade uppsyn älskar att gotta sig i andras liv och ärliga utrop... Annars borde ju inte bloggen (dagboken utan lås) vara så populär!
Man läser om andras liv. Följer dem varje steg dom tar och lär sig om deras omgivning och vanor.
E inte detta ganska sjukt ändå?
Att man som en stalker vet allt, kan allt och beundrar människan som man i dennas privatliv följer...
Men spännande e det!
Och om man själv bloggar och på så sätt viker ut sig så får man ju oxå räkna med detta.
Kul tycker jag. Kul, men sjukt!

Linus e hos lill-bossen (inte Lill-Bosse, Alice! du behöver inte va orolig över din mjukishäst som sover i källaren i sommar... Han e gjord i tyg. Han TAR INTE ILLA UPP!) o dricker öl. De märkte jag långa vägar när han innan ringde. Söta söta lilla fyllot!
Snart kommer han hit. O inte ens har jag duschat än. Kanske borde jag de nu. Sen e de hopp i säng.
Jobb imorgon som sagt. Wihoo... eller nä. Inte särskilt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0