surprise!

Ändrade planer!
Faster Åsa, jag o Olivia (om hon med sin extrema 14isstil uttryckte de "pallade") ska hämta upp alice på flygplasten, och inte alls på centralen.
Nu har kussi klivit ombord på planet, och efter jag dragit en sväng med dammsugaren här så ska jag hoppa in i bilen o åka o plocka upp den lilla yrpannan (påverkad av åsa som jag nyligen pratade med, månne?)

Har även gjort en STOR svensk flagga av glittertygerna jag hade kvar från studenten. Men omslagspapper alá döskallar har jag även skrivit "Welkommen home"
Hoppas på att fota denna skapelse och lägga upp. Mest för skoj!

Nä, nu jävlar måste jag skynda mig. Tvätt i maskinerna, obäddade sängar o dammtussar ska tas hand om inom en timme. SKYNDA SKYNDA som Gunde skulle sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0