Bergodalbana!

Dagen har verkligen varit upp o ner sen jag vaknade.
Med 5 timmars sömn bakom mig och nikotinbegäret på topp började jag själv dagen som en plåga.

Jag har fortfarande inte heller ätit, inte varit o kollat upp CSN eller fyllt på min telefon.
Jag har ingen ork eller lust.
Inte förstår jag det heller, för egentligen borde jag va på mitt bästa humör idag.
Vi ska kolla lägenhet. Något som jag sett fram emot så fruktansvärt.
Ändå känns saker o ting så svårt.
Inte saker o ting som som händer just nu egentligen, utan hur dåtiden har påverkat en och på sitt sätt fortfarande väljer vad man ska tro och tänka...

Nu kom min älskling. Min älskade älskade Linus. Mannen som gör att mitt hjärta att slå volter.
Så nu ska jag göra allt i min makt för att stryka ett streck över dåtiden och istället tänka och leva för idag. för imorgon. för framtiden. För han e min framtid. Vi tillsammans är humör, lite halvt skadade av våra tidigare upplevelser, men vi är oxå kärlek. Framför allt kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0