Ingen vila, ingen ro...

Mycket jobb, en hel del planeringen inför flytten och dessutom en massa "måsten"... Så ser veckan ut!
Måste därför redan nu förvarna att kanske även blir bloggen lidande... Precis som mina vänner och min fritid!

Sitter o väntar på alice som ska komma hit o käka lunch.
L har semester resten av veckan, men är iväg o hjälper en kompis me hans bil. Riktigt händig e han, min man!
Klockan 16 stundar jobbet. dag 3 av 5. Detta klarar jag!

Fick förresten en räkning från folktandvården.
Jag har försäkring och betalar bara en fast summa varje år för att få mina tänder fina o utan hål.
Nu va de visst dax! Inte alls kul tyckte jag. För även om jag kommer undan billigt så e de ändå drygt 500 spänn som försvinner från kontot...
Lönen kommer på fredag, men inte va den maffig inte. Väntar med spänning på skatteåterbäringen. Den borde bli maffig med dubbelt boende och allt, men vem vet.
CSNpapperna har jag oxå varit duktig flicka och skickat in, så nu är det bara o vänta.

Dax att slänga mig in i duschen så jag kan koncentrera mig helt på kussi sen när hon dyker upp!

Imorgon blir det antagligen en tripp till Malin för att få träffa lilla Oliver för första gången.
Längtar verkligen efter lilla Malin. Sist jag såg henne gick hon runt med Oliver i magen, o nu plötsligt är han här!
Får skriva mer om de imorgon (om jag hinner som sagt!)

Må väl, mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0