Welkommen home!

inget vidare svårt val, va? =)

                                         



Idag kommer kuss hem från London, i 6 dagar ska vi nu försöka att inte driva varandra till vansinne innan hon flyttar till Leo.
Men de ska nog gå bra. De hoppas jag. För det måste de!

Ikväll blir de myskväll. Jag ska bjuda henne på mat.
Kycklingfilé ligger redan i kylen för att tina, för jag vet att kussi älskar kyckling, så ville göra de för henne!

Nu ska de tvättas o städas lite. Har ingen ork, men om hon nu kommer hit med 3 resväskor (som hon redan varnat mig för) så behövs en hel del plats. Ja, en större lägenhet helt enkelt =)
Så nu blir det helt enkelt så att jag får strunta i orken o bara göra de. JUST DO IT!
Jajaja... Jag SKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0