Livet på topp!

Fick i morse ett mkt efterlängtat samtal...
Jag kom in! Fanny ska bli florist.
Kursen jag kom in på är 40 veckor och 20 av dom är praktik.
Jag är så förväntasfull!
Inte nog med det så träffade jag min kära vän jessie i stan idag.
Och vårt lilla projekt (vill inte berätta om det här för än det e på riktigt) verkar gå åt rätt håll.

Jag har alltså jobb, världens bästa kompisar, den underbaraste mannen man någonsin kan önska sig, snart en utbildning och ett projekt jag skulle kunna döda för att få igenom!
Mitt största problem just nu e att jag borde sätta upp min "snurr-hylla" på väggen.




Snart står jag såhär...


...Tjohoo!

Kommentarer
Postat av: maria

Grattis igen fina Fanny :)

2009-05-15 @ 20:05:55
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0