Herregud - vilket jävla liv!

Nu har den här "herregud" varit framme igen. Och precis som förra gången blev jag upprörd.... Däremot inte lika upprörd som innan. Jag har nämligen en aning om vem denna "herregud" kan vara. Jag lyckades nämligen spåra ip-numret till dennas adress!
Jag vet att jag inte borde skriva mer, för det är precis det som "herregud" vill ha ut.
Ilska o bitterhet... denna människa vill att jag ska bli ledsen.
Men så blir inte fallet. Ilskan som bubblade upp i min kropp när jag såg din kommentar har lika snabbt lagt sig.
Du skrev att "Hahaha... Får se hur länge de håller =D" O ja, de har du ju helt rätt i. De får vi!
Jag har inte sagt att det alltid kommer vara jag o Linus. Jag känner så nu, och hoppas det... Så låt mig göra det!

Jag förstår bara inte hur vissa människor har ett sånt stort behov att få andra at känna sig dåliga...
Känner man sig verkligen bättre själv då? Jag har svårt att tänka mig det!
Jag minns på min förra blogg då jag även där fick en kommentar på ett foto jag lagt upp.
Det stod något i stil med  "Planka, 19år och från Höllviken, kan de bli värre? jooo... att oskuld e du säkert så jävla ful som du e! Hahaha!"
Jag skrattade antagligen mer åt det inlägget än personen som skrivit det gjorde. Fy fan va löjligt!
När det står en sån här sak om en. Något man vet om är så långt ifrån verklighet som det bara går (syftar främst på planka o oskulden) finns det inte mkt annat att göra än att skratta åt det... För ärligt! Kunde personen i fråga pricka mer fel?

Nu är det dax att sticka till banken, Fixa me dessa förbannade aktier (någon som har koll på sånt?) o sen kanske ta en mysig fika i stan.

Vill oxå passa på att säga tack till "herregud". När du varit i farten skjuter mina besökare på bloggen i höjden...
De e väl som dom brukar säga - inget ont som inte för något gott med sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0