Mot studenttider, o studentbaler...

Vilka pengaproblem jag har just nu!!!
Inga pengar på kontot o i princip ingen mat hemma... Thank god it´s lön på måndag!

Maria har varit här idag. Jag va tvungen att testa håruppsättningen på henne innan balen. På två timmar förvandlades hon från den lilla prinsessa hon redan e, till ännu mer prinsessa =)
Riktigt vacker kommer lilla svägerskan va när hon struttar iväg på studentbalen tillsammans med lillbrossan Rasmus.
Ska försöka lägga upp bilderna som togs på mobilen, men de får bli senare!

Nu kommer Linus snart.
Han + en godispåse = en lyckad kristi himmelfärdsdag!
Jag e så lyckligt lottad som fått honom. Han e mitt hjärta, min sötnos <3

Kommentarer
Postat av: maria

Tack Fanny, ååh - jag känner mig så himla fin :))) <3

2009-05-21 @ 19:05:33
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0