körkortsbetalning.se...

Det finns ju inget som heter de!
Hon på bilskolan MÅSTE sagt fel, för jag skrev till o me upp de... Ååh, alltid dessa problem!
Inget körkortsbetalning.se, inget korkortsbetalning.se inte ens något körkortsbetlning.com finns!

Vet någon om vart man ska betala in när man fixat lämp? (nä, inte ens DET har jag, jag har HAFT, men de va längesen...) Skriv de här i så fall!
Jag blir GALEN... Vill ju bara ta de där jäkla körkortet nu, så man har de gjort o sen slipper (ja, ni läst rätt) köra mer!

Uppdatering -------->
FIXAT! Tur att google finns =)
någon korkort eller körkort.se/com/nu fanns knappast, däremot skulle man nu betala in en summa genom sin bank till länsstyrelsen vars postgironummer jag hittade på nån sida. Så nu är de fixat. Tjohoo!
Ännu mer tjohoo är att de nu tar 3-4 veckor innan jag får körkortstillståndet och då kan börja köra (mycket tid att förbreda sig alltså)

Glömde nämna en sak innan. Är arg på pappa. Han e dum o ska inte ta vaccinet (han hävdar nämligen att han aldrig blir sjuk, vilket iofs e sant, men ändå...) Jag hotade honom att han kanske kommer smitta sitt framtida barnbarn, men han fortsatte bara hävda att han ändå inte kommer få det. Jävla dumheter!

 

nu blir de käk. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Malin och lilla Oliver

Lite dumt av din pappa. Men du är bebisen är iaf skyddade =)



Ska ni inte på ultaljud snart??

2009-11-13 @ 09:40:27
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0