Mode-maffian!

Hade nästan lika svårt att somna igår som nätterna innan, problemen har nu dessutom blivit värre... Ryggen värker något fruktansvärt! Funderar på om man borde köpa ett par fotriktiga (tant-varning?) skor eller om något annat skulle kunna hjälpa, för just nu står jag knappt ut!

Ska man alltså behöva se ut som trion Lundborg (pappa, faster o farmor) bara för att man e gravid? O nu snackar vi inte om magen, även om fajjan (pappa) har "lite o ta i" för att uttrycka de snällt ;) NEJ! Pappa hade nästan blivit FÖR stolt om jag kom i ett par (för hårt snörade, helst med en stor rosett oxå) gympdojjor i Lundborgar-stile!

USCH! Nu saknas bara den stora, pösiga 90tals-inspererade skjortan, ett par levis 501or (som sitter fint? o bra uppe i midjan) för att man ska se ut som "en i familjen" (o dessutom de mode-intresserade tonåringarna som faktiskt springer runt i just detta nu...)
Kan det vara så hemskt (eller hemskt o hemskt, snarare komiskt faktiskt) att de e pappa o åsa som e "inne" medans jag står (i mina gympisar - som ALDRIG kommer att va bli inne iaf) o har NOLL koll...?
- Mycket möjligt!


Kommentarer
Postat av: Mad

Hallo!

Klart Jessie ska va med. Ju fler desto bättre;)

Var spelar inte mig någon roll. Men något mysigt litet fik kanske. Var bor du? Kan ju mötas halva vägen eller något?

2009-11-25 @ 09:06:24
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0