Barnmorskebesök o gissningslek!

Uppdateringar efter barnmorske-besöket:
- En lite lugnare Fanny
- Helt underbara hjärtljud avlyssnande (låg på 140-150)
- Ett par böcker och papper om graviditet o barnafödande rikare

Besöket gick alltså hur bra som helst, även om jag först blev inföst i fel väntrum o därefter när jag äntligen kom rätt var tvungen att ställa mig på en våg som stod utanför (!) rummet o som folk KANSKE kunde se...
HEMSKT!
Inte mycket bättre var siffrorna som vågen visade. FRUKTANSVÄRT! Jag berättade detta trauma för Linus, men INGEN ANNAN kommer någonsin få veta (förutom barnmorskan o peronerna i väntrummet som kanske kanske såg) Löjligt kanske ni tycker, men sån e jag! Vågar=ångest, enligt mig!

Lite beviken är jag på att det igår var 73st unika besökare på min blogg och endast 2 (som dessutom inte verkar ha kommenterat den för än idag) valde att gissa på pojk eller flick - frågan...

Hanna (kär barndomskamrat som kom 9 dagar...? Hoppas inte jag säger fel nu, Hanna! efter mig) gissade på flicka och min lillebror rasmus gissar på pojke...
Vad tror ni? Så farligt kan de inte va... ni har ju 50% chans att få rätt, o dessutom FÅR ni ändra er senare =D
De har jag gjort... 3 ggr! Först trodde jag på pojke, sen flicka sen nu tror jag på pojke igen.
Så kom igen nu, folks. Gissa gissa gissa =)


Kommentarer
Postat av: Malin och lilla Oliver

Nej jag tror nog på en liten flicka =)

2009-10-16 @ 08:31:24
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pojke:)

2009-10-22 @ 14:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0