De blir inte alltid som man tänkt sig...

Detta stämmer även på denna veckans händelser.
Efter att ha mått riktigt dåligt hela veckan, o ändå pallat mig upp höll jag idag redan på att bryta ihop på bussen på väg till skolan. Illamåendet stod mig långt upp i halsen och tårarna steg i ögonen.
Jag lyckades iaf komma fram, prata med mina lärare, kopierat anteckningarna som jag missat de dagar jag varit borta och skrivit ner glosorna som vi har till på måndag.
Efter det åkte jag hem. Hann knappt in genom dörren innan toaletten fick besökas och mag-innehållet kom upp! Får väl hålla tummarna att de räcker för idag... Just nu känner jag mig liiite bättre iaf...

Har extremt dåligt samvete över att jag inte kunnit delta i grupparbetet vi haft i veckan, för just nu vill jag inget annat än att vara med i skolan o pyssla o fixa. Jag ORKAR inte må dåligt längre. De känns för jävligt när man vill, men inte kan. Om det inte blir bättre över helgen så ska jag, som faster åsa tipsade om, prata med läkare om åkesjuke-tabletter (jepp, hon tog de eftersom hon under HELA sin graviditet med kusin Olivia mådde dåligt och det visst hjälpte)
Har även fått rådet om skorpor och te av Madde, så tänkte testa med att knappra o sörpla de =)

Nu ska jag bädda ner mig... Försöka sova kanske! Hoppas på att kunna åka ner till pappa o familjen ikväll, eftersom vi planerat att träffa dom innan dom drar iväg till spanien på semester i 2 veckor... Vill och behöver (för att snacka "köpa lägenhet") verkligen de!

Kommentarer
Postat av: Mad

Finns armband man kan köpa på apoteket mot illamående också!! Testa!!!

2009-10-23 @ 10:25:10
URL: http://mamamad.se
Postat av: Malin och lilla Oliver

Åksjuke-armband. Finns på apoteket och det kan hjälpa.

2009-10-23 @ 17:03:22
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0