Inte första skoldagen allstå...

Dagen blev inte alls som jag tänkt... Vaknade inatt och mådde redan då illa som tusan, lyckades somna om för några timmar och då gick, eller snarare sprang, jag upp.
Första dagen i skolan blev jag alltså istället frånvarande, hemmaliggande och illamående.
Först nu har jag kommit upp ur sängen och mår lite lite bättre. Har sovit ett par timmar och måste (även om det inte känns speciellt lockande just nu) försöka få i mig något att äta...

Jag hatar att må dåligt, men uppenbarligen är detta något man får räkna med när man har bebis i magen. Det jag tycker är konstigt är att jag innan kunnat må dåligt, men inte alls så mycket som jag idag gjort =/ Det ska väl börja gå åt andra hållet nu? Jag borde börja må bättre nu, men IKKE!

Dax för frukost? Bebis verkar tycka de =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0