Drömtydning...

Drömde inatt att jag varit på ultraljud, fick med mig en lapp - som var på obegriplig danska(!) En sak som jag iaf förstod i all förvirring var att dom kallade bebis för "honom"...
Jag blev lite irriterad, vi har ju bestämt att inte ta reda på könet, men dom dumma danskarna hade gjort fel o därför visste vi nu att de skulle bli en kille...

Därefter drömde jag att jag brottades o slogs med en gammal klasskompis eftersom hon bara var utklädd och egentligen var självaste usama bin laden (!!)
Ingen av mina andra gamla klasskompisar trodde mig och alla gav sig slutligen på mig...

Haha! Vad i helvete kan detta betyda?
Någon som e duktig på de här med drömtydning kanske?

Nu e de dax att dra till veckans sista praktik. Ses ikväll!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0