Hormon-bitch!

Bonde söker fru e världens sötaste program... Fattar inte att jag inte insåg de för än förra säsongen.
Supermysigt att de igår drog igång igen igår. En som kommer sitta fastklistrad framför detta varje onsdagskväll e ju jag (och typ en miljon andra pensionärer?) och en suckande Linus eftersom han inte har något val (mohaha)

Linus skrev världens sötaste inlägg så jag började gråta (som jag för övrigt gör för nästan allt just nu) i vår fina "graviditets-bok" (dagbok, datum, namn m.m.) som vi fick av vår kära vän Jessie. Jag blev så rörd över hans fina ord och eftersom gråten kom när jag bläddrade i boken trodde Linus först att jag grät över att han "förstört" min bok som jag skrivit fint i... Haha! Vilken jävla bitch han ser mig som =)

Dax att lägga maken så man kommer iväg till praktiken.
Bye!


Kommentarer
Postat av: syrran V

Jag kollar också på bonde söker fru;)

2009-10-10 @ 21:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0