Tack!

Så, dax att dra till praktiken igen om en knapp timme.
Dagarna fullständigt flyger förbi och de gör dessvärre oxå kvällarna. Känns som att man aldrig riktigt får koppla av... Eller e man helt enkelt bara jävligt bortskämd efter att i ett år bara jobbat halvtid...?
Trött e jag, och ingen energi finns, men är glad efter att andra natten i rad faktiskt fått sova HELA natten utan att vara tvunngen att springa på toa och därmed vara klarvaken, pigg (tror jag då iaf) och dessutom ha väckt Linus eftersom mina hopp över sängkanten kanske inte alltid är dom mest graciösa... =)

Så... Detta fick bli ett kort inlägg. Hade egentligen bara tänkt skriva o tacka alla ni sötnosar som grattat mig - Ni e underbara! Även ni som gratulerat Linus vill jag säga tack till. O en sak till som jag tyckte va rätt rolig måste jag skriva här... Linus gamla klasskompis och ex-kärlek (som han va tillsammans med i 3an på lågstadiet =)) gratulerade Linus över facebook igår och avslöjade att hon oxå väntade barn... och när? - På EXAKT samma datum! Lite coolt tycker jag. 16 april 2010 is the shit (så, nu vet ni de oxå)

Puss o kram o tack så HEMSKT mycket
/Fanny, Linus o bebben


Kommentarer
Postat av: Lojsan

Oooooh det kommer ju bli en riktigt fin lite unge om sötnöten är beräknad till 16 april..trillar hon/han ut redan den 10de så vet ni vad ni har att vänta er..vi 10de-16de aprillare är fantastiska människor..

2009-10-07 @ 13:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0