Världens bästa Linus

Jag och Linus låg och körde "alla barnen" skämt innan vi somnade igår.
Inte vidare moget, men mycket roligt!
Kom på egna om varandra och folk i vår närhet...!
Jag o Linus e grymma på rimm, de e en sak som e säker! (Linus kan till o me rimma i sömnen som han en gång gjorde... "herrgård skärgård" sa han bara o la huvudet åt andra hållet... knäppis!)

Linus somnade efter de och jag var, med en värkande mage, klarvaken. Vaknade hela natten och var klockan halv 6 i morse klarvaken. Linus vaknade kort där efter o vi pratade en stund. Han e verkligen hela min värld. Ställer upp i varje sekund jag behöver honom, och speciellt nu när hormonerna sprutar ur öronen (och ögonen) på mig, så är han där o tröstar, kramar, säger att allt kommer bli bättre snart (även om han kanske vet att de bara är en önsketanke från både min, och hans, sida...)

Vi har våra bråk, jag o Linus. Inte dom små heller. Vi kan starta världskrig här hemma när vi blir riktigt irriterade på varandra.
Vi e alldeles för lika i dom sammanhangen. Vi har fruktansvärda humör, kort stubin och är riktigt rikigt dåliga på att båda ha fel och att disskutera, och även om vi blivit bättre på det, så finns det dagar då vi båda kan flamma upp igen och sätta eld på allt som kommer i vår väg...
Trots allt så löser vi alltid det. Väldigt snabbt också. Vår kärlek är så stark att inget verkar kunna skada den. Och när vi nu dessutom har bebis på väg så är det ännu starkare, vi tänker ännu mer på vad vi säger och gör.

Linus är det finaste jag har. Han har speciellt under den senaste, för mig väldigt jobbiga, tiden, ställt upp med allt. Han har satt mina behov först och har i allt jag bett honom om, gjort.
Han ser mig varje dag bli tjockare o tjockare, tyngre o klumpigare, mer illamående och gnälligare. Ändå säger han att han varje dag älskar mig mer och mer.

Jag kan inte begära mer av någon. Jag älskar att komma hem till Linus varje dag, att gå å lägga mig med honom, vakna med honom. Jag e lycklig, hur jag än kännt mig på sistone.
Jag har Linus, och vet inte vad jag skulle gjort utan honom... gått under förmodligen. Jag har brutit min regel och blivit beroende av en man. Men inte vilken man som helst. Min man. min älskade, älskade man <3


Kommentarer
Postat av: Malin och lilla Oliver

Va fint skrivet =)

2009-10-22 @ 20:49:40
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Postat av: Linus

Ja verkligen fint skrivet. Du är allt för mig Fanny och det vet du mycket väl. Kommer alltid att älska, stötta och göra allt för dig... Älskar dig mest mest av allt och bullen med.. =) Puss

2009-10-25 @ 21:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0