Vems födelesdag var det egentligen?

Gårdagen var helt underbar, inte bara för att jag fick en massa presenter, utan oxå för att familjen efter de fått reda på att det inom ett halvår kommer få en ny familjmedlem blivit så mycket mer harmonisk. Känns de iaf som =)
Alla stöttar mig och snackar namn/kön/födelsedag osv... Himla mysigt!

Pappa e förmodligen världens stoltaste blivande morfar. När jag först berättade för honom att jag va gravid så skrek han rätt ut. Blev helt stirrig och bara upprepade hur jävla kul o häftigt detta var...
Igår fick jag förmodligen världens finaste klocka, som "grattis till bebisen"-present (eller rättare sagt "tack-för-att-du-ger-mig-ett-barnbarn"-present =)) Han hann oxå klaga på att jag ännu inte tagit körkortet o när jag sa att jag inte hade råd, och VERKLIGEN inte kommer att ha råd nu så sa han att "han hade det" och att det ordnade sig... I utbyte skulle han få vara barnvakt mycket och jag skulle betala av en del när jag kände att jag hade råd.
Älskade lilla (men rätt tjocka) pappa! Tack tusen gånger om! Du räddar mig alltid <3

Fick av faster Åsa 2 fullproppade påsar från panduro hobby - färger, pärlor, ark, scrapbooking-grejer, klistermärken, album, kritor, block, m.m. m.m. Jag blev överlycklig! Jag ÄLSKAR sånt här! Det finns ju inget roligare än att pynta och pyssla!

Så att det var en lyckad kväll var det ingen tvekan om. Synd att matchen blev ett fiasko bara... Men jag va nöjd ändå =)

Bilder från gårdagen kommer senare!


Min vackra klocka!  
I guld & silver, pärlemor i urtavlan
och med ring klädd i diamant... i DIAMANT!
Helt sjukt snygg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0