BVC!

Fruktade BVC är för första gången avklarad o "tanten" vi fick va hur trevlig o bra som helst... Lugn, ikke dömmande och mysig. PERFEKT! Nu slipper jag va rädd för de :)
Ella skötte sig bra, hade gått upp i vikt o väger nu 3170, de lilla monstret <3 Kissade på deras skötbord när blöjan åkte av gjorde hon oxå :)

Efter bvc åkte vi upp till svägis/faster Linda o kusinerna. Ella ÄLSKAR att åka bil. De o mat e de bästa som finns verkar de som... (Uppenbarligen har hon fått intressen från både mig o Linus -äta från mig o bilar från Linus!!)

Skriver förresten på min förlossningsberättelse, den blir satans lång ser de ut som, så ni får vänta lite till... (om ni ens VILL läsa) men den e iaf på g...

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor/Kim

Du betar av den ena "milstolpen" efter den andra :-) och du märker att det inte är så farligt ... Härligt! Älskar er alla tre! Puss

2010-04-23 @ 08:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0