Dom kallade mig piff...

På förra jobbet (där jag jobbade innan jag började min utbildning) fick jag ett passande smeknamn. Iaf enligt dom... PIFF var vad detta smeknamn! Varför? För att jag jämt va så "piffig" som Linnea uttryckte det :)
Visst kan jag idag hålla med dom. Inte gick jag ut o handlade mjölk (varför säger man alltid det?) utan att ha sminkat mig och fixat håret någorlunda... Ändring har det blivit på den fronten, och jag gissar på att det från o med nu BARA går utför! En sak som jag iaf lovat mig själv är att innan nästa sommar ha kroppen jag hade förra sommaren (då jag för en gång skull faktiskt var rätt nöjd -Säger jag nu ja!)
Jag trivs inte ALLS som jag e nu. Inte bara e magen stor, utan oxå är dubbelhakorna många, benen ser ut som gamla apelsiner och armarna fladdrar i vinden (jag överdriver som vanligt inte, nej ;))
Ne, de ska de iaf bli ändring på. Vare sig jag vill eller inte. Kroppen måste komma i trim (något så när iaf - jag kan ju faktiskt skylla på att jag fött barn sen..)



Elin på gamla jubbet & Jag på väg ut nån stans (i stylat hår, lösögonfransar o antagligen i 12 cm höga klackar på fötterna)


Kommentarer
Postat av: Mad

Vi ska barnvagnspromenera hela sommaren så ska du se att de där apelsinbenen och armfladdrarna är ett minne blott inom kort=)

2010-04-08 @ 09:02:18
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0