Ella har (redan) en pojkvän!

Fortfarande förkyld men känner mig (peppar peppar) på bättringsvägen!
Ella har nu blivit bortlovad (sorry små-grabbar, men er chans e nu borta!) Fick nämligen reda på idag att Linus bästa vän Rasmus och hans underbara Sophie ska ha en liten gosse i slutet av Augusti. Så himla underbart :) E jätteglad för deras skull (även om jag sen jag fick reda på att dom skulle ha barn varit 100% säker på att de va en flicka som låg o guppade i magen. Men som i 100% av fallen har jag... FEL! :))

Det bär av in till stan om en stund. Ska möta upp Linus sen efter han slutat jobb o handla lite mat. Kanske lite fredags-mys-gotte oxå. Längesen (typ en vecka :P) sen jag unnade mig lösgodis. MÅSTE ha!

Min kusin (vad blir de till Ella? Ella blir iaf Kusinbarn till Alice..) och min kära vän Louise har lagt till sig på listan! Louise tror precis som storasyster Jessie att Ella kommer redan på lördag (bara för att de e Lojsans födelsedag!) och Alice tror att Ella kommer samma datum (dock inte samma månad -tack o lov! Orkar INTE vänta till i september!) som hon själv fyller år, nämligen den 15de... 

10/4 Jessie, Louise
11/4 Åsa
12/4 Morbror Rasmus, Faster Linda
13/4 Gammelmorfar
14/4 Kajsa, Fanny
15/4 Alice
16/4 (BF) Pappa Linus, Mormor Kim, Maria, Hanna
17/4 Morbror Victor, Sofie, Gammelmormor
18/4 Kaj, Tezz, Tn
19/4 Alex, Madde, Najla
20/4 Mamma Jag, Elin A, Louise
21/4 Malin
23/4 Anna, Moster Vicky
26/4 Morfar Bill
30/4 Annica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0