Fredag

Ralle-balle ska firas hos mamma idag och innan det bär det av till ikea, annars ska jag idag bara passa på å vila, vilket ger lite ångest när man tittar ut genom fönstret och ser solen som skiner så fint... :/

Jag måste passa på att ta upp en sak. Jag AVSKYR när folk drar egna slutsatser! Någon hade visst påstått att jag sen jag flyttade känt mig "isolerad"! -OKEJ, de visste jag inte själv!
Jag kan ju till mitt försvar säga att jag nog inte under hela min graviditet hittat på mer än jag gjort dom senaste veckorna. Att jag dessutom fått stoppa mig själv till slut och tvingat mig själv att faktiskt ta de lugnt och "stänga in mig" säger väl en hel del... Men som sagt, det finns då vissa människor som tror dom vet allt även om dom egentligen inte har en aning... Har därför från o med nu bestämt mig för att inte lyssna ett dugg på folk.. iaf inte på vad dom har att säga om andra, för oftast e det -om inte bullshit,- iaf JÄVLIGT överdrivet! -SÅ! Nu har jag fått de ur mig!
Linus nannar i soffan. tänkte lägga mig brevid och joina. Måste ju snart göra mig iordning för att åka till stan o morsan...

GLAD PÅSK!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Fina Fanny! Hur är det med er?

Tänkte faktiskt vara så fräck och fråga dig hur det blev med din föräldrapenning? För du studerade väl?

Kram Sara!!

2010-04-02 @ 15:14:41
URL: http://aelvasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0