Fredagsmys!

Linus e o sätter på stötdämpare på den nya bilen hemma hos Jocke, så jag spenderar fredagseftermiddagen själv, snörvlande i soffan... Inget fel me de egentligen. Har precis varit nere på ica och hämtat ut TENS:en och handlat hem lösgodiset som jag faktiskt glömde (!) att köpa igår o tänkte senare ställa mig o göra lite lasagne. Lagom komplicerat för mig just nu känns de som!

Fredagsmys e underbart och om en vecka hoppas vi att vi får dela myset med vår dotter.
Jag kan inte sluta älska OLW's reklam där dom sjunger om just fredagsmys... Speciellt så AVGUDAR jag tanten i leopard-outfit (typ) som sjunger "opera" i slutet! Jag hade lätt varit kär i henne om jag va gubbe. Hon e så söt på något sätt! Tycker ni inte? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0