Ingen bebbe idag, inte!

Dom små förvärkarna som jag hade imorse och önskade skulle tillta klingade istället av... Tråkigt men sant! Nu hoppas vi på att de iaf var en förvarning om att Ella SNART kommer titta ut, men vi får som sagt se... Vågar iaf säga att det inte blir en liten kiddis för vår del idag...

Ska strax hoppa in i duschen o sen blir det att göra lite sallad o grejs medan Linus ställer sig vid grillen. Gött! Jag e redan hungrig :)

Listan:
10/4 Jessie, Louise
11/4 Åsa, Mad
12/4 Morbror Rasmus, Faster Linda
13/4 Gammelmorfar
14/4 Kajsa, Fanny
15/4 Alice
16/4 (BF) Pappa Linus, Mormor Kim, Maria, Hanna
17/4 Morbror Victor, Sofie, Gammelmormor
18/4 Kaj, Tezz, Tn, Ida
19/4 Alex, Najla
20/4 Mamma Jag, Elin A, Louise
21/4 Malin
23/4 Anna, Moster Vicky
26/4 Morfar Bill
27/4 Amanda
30/4 Annica


Magen för en-två veckor sen...
KOM UT, KOM UT, KOM UT, KOM UT!

Kommentarer
Postat av: Mad

Hallo! Glöm inte att jag då även gissat den 19:e om det inte blir imorgon;) Kanske sätter fart inatt..Splash så går vattnet i sängen..;)

2010-04-10 @ 20:10:38
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0