Kärt barn har många (fula?) namn...

Tänkte passa på att ladda upp o lägga in några nya bilder som vi tagit på Ella nu medans "monster-prinsessan" sover... Tyvärr har kameran flippat ur och vill inte alls jag vill, så bilder får komma senare (hoppas jag :S)

Vi har btw redan en MASSA smeknamn på Ella. Ja, förutom dom vanliga då -älsklingen, mammas älskling, pappas älskling, snuttan, sessan, prinsessan, gulle, plutte, snutte, flutte (flutte?)...
Här har ni ett urval:
-Fågelungen (Gapar o ser ut som en fågelunge som vill ha mat/mask när hon e hungrig)
-Fåret (Låter ibland liknande ett får/en häst när hon får ett litet utbrott o skriker -"buuhäää buhää bää bää")
-(Arger-)terrier (Linus som tycker hon ser ut som en arg terrier när hon blir förbannad)
-Ella-Bella-cykelslang (Morfars smeknam, fråga mig inte varför ;))
-Bajja-Ella (Istället för Bajja-Maja)
-Vårt lilla kräk (spyorna e många och "Kenny" -vår tvättmaskin- får jobba hårdare än någonsin)
-Monstret (Inga kommentarer ;))

Finns en hel del till & nya tillkommer varje dag... Dessutom kallar vi bara henne dessa smeknamn med stor kärlek... Ingen som helst mobbing förekommer alltså ;)

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

tack bästa svägis för varma ord :) man blir liksom så matt när folk ska lägga sig i och vara tvära och bittra :) tellus smartaste haha, du är go - men överdriv lagom liksom ;) <3 pussa ella från mig & pussa även på kenny, älskade lilla kenny - THE washing machine - jag älskar den ! :D men du, morsan ?! vi ses snart va ? <3

2010-04-23 @ 18:18:36
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0