Kaskad!

Ella har kräkt idag. Mycket. O häftigt! Inte har det varit sessans bästa dag inte, men mormor va nöjd... Nu fick hon se Ella vaken för en gång skull :)

När jag försökte få lite lugn o stängde in mig o Ella i lillebrors rum hos morsan för att mata liten arg-bigga slutade detta med att jag blev totalt nerkräkt. Inte nog med det så lyckades jag precis ha handen vid munnen på Ella och detta resulterade i att kräket skvätte långt upp i ansiktet på mig... (behöver jag säga att jag kallade på Linus för hjälp och att han var väldigt road av händelsen? :P)

Nu blir de nog snart sängen. Jag mår illa. Precis som igår. Fy tusan vilken tur att det är en total omöjlighet att jag skulle va "på tjocken" igen, för de får minsann vänta.. Först ska vi klara av detta lilla monster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0