Lördag

Jag e en riktig mes. Igår fick jag som sagt hem min TENS. Jag o Linus bestämde oss för att testa den bara för att va förbredda. Först försökte jag få Linus att prova den bara för att jag inte vågade, men till slut tog jag mod till mig och satte igång den på den absolut lägsta nivån... IGENTING kände jag. höjde till jag kände extremt lite, -då vågade jag inte mer! Linus försökte sen... Han gillade det! Satte dom där klister-grejerna på axlarna o körde igång ett massageprogram som gjorde att musklerna hoppade ända ut i armarna... Lite högre styrka än mig hade han kan jag väl erkänna ;)

Imorse vaknade jag strax innan 9, och kort där efter kände jag hugget i magen... Kändes lite som att jag minsann skulle få igen för att jag inte haft mens på 9 månader. Låg kvar i sängen och fick Linus att hämta alvedon o vatten till mig, plus att han fick stryka mig skönt över magen en stund. Jag bara hoppas på att de här tilltar och blir starkare nu o inte försvinner... Ajja, vi får se. De e Ella som bestämmer som sagt :)

Idag börjar vi bocka av listan. Gör det senare ikväll! Då ska även Sophie och Rasmus (och lillpojken som ligger i magen) komma hit. Vi ska grilla och mysa. Killarna vill tvunget kolla fotbollen oxå, så de får man väl ställa upp på. Jag o Sophie får istället ta o snacka bebisar :)

Nu ska jag fortsätta sörpla te och njuta av denna underbara lördag!

Å, btw! Grattis Lojsan som blir 24 år idag! HURRA HURRA HURRA! <3

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

jag saknar er ! om vädret & magen tillåter, kan inte vi få göra en visit imorgon ? vi kan ta fika med & så sitter vi ute i solen ? det hade i alla fall vart hur gottigt som helst om ni inte har andra planer. <3

2010-04-10 @ 12:06:00
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0