Lördag...?

... Jag har faktiskt ingen vidare koll nu när det e påsk!
Hur de e annars? -Ärligt talat känner jag mig just nu mest som en sur hagga som gett upp att Ella NÅGOSIN kommer att komma, och som sagt har jag inte ens gått över tiden... Hur fan ska detta gå? Om 13 dagar har jag BF och Ella får gääärna komma några dagar innan detta om jag får bestämma!

Idag har jag o Linus varit hos hans syrra Linda o hennes familj i Perstorp. Efter de bar det vidare till Linus pappa för kinamat (ALDRIG fel me kinamat!) Imorgon ska vi till pappa på någon slags påsk-fest som börjar redan klockan 14 med frågesport o grejer... Jag har däremot blivit lovad att slippa hoppa säck om detta skulle komma på fråga! Fast kanske borde jag iofs... Om jag hoppar riktigt "hårt" så kanske jag får en Ella på köpet! ;)

Ska försöka att hinna med en blogg imorgon innan vi sticker, men annars hörs vi igen på måndag! -Bye bye!

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

jag såg en homevideo på afv idag med ett brudbar och mitt under bröllopsceremonin så började hon gala; aaaaaaah, aaaaaaah, hahahaha, nooooo, aaaaaah ! och sen hör man från golvet: just say i do ! ni kanske ska prova gifta er ? :D



jag tycker min idé om mamma mu & kråkan är genialisk. mamma mu är det du ?



nu ska jag sova så jag är redo för tidernas påskfest imorgon ;) <3<3<3

2010-04-03 @ 22:31:22
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0