Onsdag

Lyckades ju som sagt (eller sa jag de?) vinna en auktion på tradera och med detta en overall för endast 31 spänn... (Lagom pris, inte sant?!) Tjejen som sålde den skulle skicka den idag, så imorgon ska jag förmodligen ha den! Tjohoo! Nu kommer inte Ella frysa o mamma (jag alltså) kan bocka av ännu ett oros-moment!
Imorgon MÅSTE jag in till stan för att köpa varma strumpor till lilla Ella och amningslinne åt mig, sen JÄVLAR i de ska jag va klar! De måste ju va klart... De tar för fasen aldrig slut..!!
Ska även till Willys o handla me Linus. Ingen mat har vi o hämt-käk har det ätits allt för mycket på sista tiden! Inte bra. Behöver vitaminer o ordentlig föda så at förkylningen släpper nån jäkla gång!

Märker ni att jag egentligen inte har NÅGOT att skriva om idag? Inget intressant iaf... Förlåt för de. Jag lovar att bli mer intressant imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0