Sleeping beauty

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt. Däremot har Ella varit väldigt lugn. Sovit o sovit, vaknat, ätit, sovit igen, kräkt lite o sovit mer. Rätt skönt måste jag erkänna, hoppas bara de fortsätter på samma sätt inatt. Nätterna då hon får för sig att vara vaken o även hålla hela huset uppe med sina vansinnes-skrik är mindre intressanta... De skär i hjärtat när man står där med henne i famnen, guppandes, omkringgående, liggandes. Då när inget hjälper. Man känner sig totalt hjälplös. Nej -så hoppas vi inte de blir inatt. Speciellt då de e pappa L's första jobbdag imorgon.
Dax att hoppa i bingen kanske? Lika bra att få sig lite sömn nu när Ella sover (även om jag tog en nap -med Ella sovandes i famnen- innan idag. Så JÄKLA skönt de va. LYX skule jag till o med våga kalla det!)

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

morsan, det låter lyxigt tycker jag. äta, sova och bajsa - om man hade kunnat fördriva dagarna så i all oändlighet hade jag också mått bra :) hahah !



så klart att jag kan fixa bloggen till dig...inga problem. skicka lite bilder och önskemål på mejlen så kan jag mecka en dag jag har tid. just nu är det lite körigt.. har fullt upp med praktiken.



en dejt sounds goodie good :) jag står fast vid att du & mormor kan komma ner till höllviken på en fika någon dag snart :) packa ella i bilstolen ! :) PUSS

2010-04-26 @ 21:26:38
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0