Tack!

Tack alla för era fina kommentarer, de behövdes kan jag säga... 
-Ibland kan det vara svårt att vara säker på att man gör rätt då man inte alls är insatt i ämnet; vilket jag själv anser att jag faktiskt inte e när det kommer till amning... kanske kan man o vet man mer än man tror iofs, för jag menar, visst har jag läst på... Jag vet att bröstmjölken är de allra bästa för bebben, o även för mig själv ju -just därför väljer jag att pumpa så mycket så möjligt.. Tills vidare iaf! 

Ska nu fortsätta njuta av min lilla familj, en mycket gladare och mer utvilad familj. O de e så de ska va -inte sant?

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh Fanny!

Glöm aldrig att du är fantastisk!



Som Ella's föräldrar är jag övertygad om att ni vet vad som är bäst för Er och Ert barn!

Och det är ju det som är det viktigaste =)



Sköt om er!

Stora kramar!

2010-04-20 @ 16:38:57
Postat av: Jenny (videunge)

Ojdå, så jobbig amningsupplevelse ni fått!..:( Men jag håller fullständigt med er, går det inte, så går det inte! Man kan ju inte ha det så, att du gråter av smärta varje gång du ammar (det är ju inte precis NÅGRA ggr man ammar)..! Ni försökte o försökte men det gick inte, det gör ingenting! Ni ger o gör det bästa för Ella genom att ge din mjölk med flaska. Då får hon iaf din mjölk. Det är HELT ok! Du behöver inte ha skuldkänslor det minsta!

Må så bra nu o njut av ert lilla underverk! <3

2010-04-21 @ 12:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0