1½år!

I ett år och 6 månader har vi idag lyckats stå ut med varandra!
På dessa 18 månader har vi oxå lyckats flytta ihop, flytta igen, bli gravida, få en dotter o denna dotter har blivit hela 4 månader... Inte dåligt, va?! -Ja, vi har lyckats med mer än de, men jag vill ju inte trötta ut er!

Dagen ska inte innebära något speciellt. Men de ska vi ta igen sen. Nästa helg. Då Ella ska sova hos Mommo o mamma o pappa ska njuta av varandra o endast varandra.  

Jag älskar dig, Linus... Även om vi har våra duster ibland. Jag älskar att du e en fantastisk pappa till Ella och att du står ut med monster-me. Jag älskar dig för att du alltid försöker göra mig glad (även om du ibland försöker med helt fel metoder) Jag älskar att höra dig gå in genom dörren, för då vet jag att du e hemma.
Jag älskar dig för att du e du. För att vi e vi. För att de vi har betyder allt.
Ever thine
Ever mine
Ever ours  ♥



Jag o Linus
(För drygt 1 år o 4 månader sen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0