Ändrade planer!

Lite ändrade planer på min vi-MÅSTE-städa-maniskt-dag. Lillebror/morbror Victor kom hit (dock en hjälp. Höll o underhöll Ella medans jag vek tvätt) Linus åkte o jobbade o sen skickade Malin ett meddelande "Jag har ju glömt att de e söndag o vi skulle ses. Kan vi komma i eftermiddag?" -Själv hade jag glömt att skriva upp Malin o Olivers visit i kalendern, vilket innebar total förrvirring när meddelandet kom.
Nu e dom på väg iaf. Linus kommer nog även han oxå snart. Tvätten tvättas iaf flitigt o Linus har lovat att ta en runda med dammsugaren, men mer än så kommer de nog inte bli idag. -Jo. flaskorna... men de e ju ett projekt var dag, så de räknas väl knappt?



-Fina Morbror Vigge von vire med en styck bus-Ella


Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor/Kim

Ärliga (??) blå ögon x 2 ... :-) Puss

2010-08-30 @ 07:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0