BF e denna gången lika med... Barnfritt!!!

Imorgon ska Ella sova hos mommo... För första gången ska vi nu lämna bort prinsessan. Dessutom över natten!
 
Mommo e ofta här. Ella har varit mycket där. Mommo har bytat blöja, gjort mat, matat, rapat, fått henne att somna när hon va mega-dunder-gnällig. Jag litar på mommo. Till 100%. Hon har ju klarat av både mig, Ralle, Vigge o har varit ensam med Ella stunder då jag städat o fixt innan oxå. Så jag e lugn. -De e jag faktiskt!

Jag o Linus ska käka på Fridays. Vi ska unna oss en massa gott o kanske dela en flaska vin. Vi ska prata o mysa o vara uppklädda o gå ut på dejt. De ska bli mysigt.
Vi snackade även om att möta upp Aggos o Ralle sen. Kanske ta en öl till innan vi sticker hem och sover en hel natt! (hoppas jag verkligen att jag lyckas göra nu när jag för en gångs skull kan!)

Ella har varit på växlande humör idag. Solstråle o Regnskur på en gång... En liten regnbåge kanske man kan säga..?! De e hon ju jämt. Lika vacker, iaf!

Grannen ville dricka öl. I don't know... Vad vill jag?! E trött o mys-sugen (dvs sugen på mjukisbyxor o lite gotte framför en dålig film) Men vi får se. Linus e nere hos honom nu. Han får kanske ta beslutet när han kommer upp igen. Men vi får se, som sagt!



-Fina familj ♥

Kommentarer
Postat av: Milla

Men gud så söt hon är!! :)

2010-08-20 @ 23:23:39
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Mammaellen

Hej!

Ja min dotter blir 5 månader i början av september :) Oftast är hon omöjlig att få att somna :( Hon skriker, sparkar, spottar ut nappen eller tar ut den själv med händerna. Vi brukar få köra henne i vagnen över tröskeln o ha dammsugaren igång för att få henne lugn. Sällan så funkar det att ligga bredvid henne i vår säng. Det är jobbigt när hon håller på så, iaf när man själv är jätte trött men tack o lov sover hon hela natten :)

2010-08-20 @ 23:40:03
URL: http://Mammaellen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0