Ella älskar gubbar!

Ella gillar män, pojkar o killar, men framför allt gillar hon gubbar.
När vi hälsade på L's småsyskons mormor o morfar charmade Ella morfaren med glada utrop. "Han här e ju jätterolig" tyckte jag jag hörde henne tjuta...
Kaj (extra-moffa) e en annan favorit. han e jättekul o skrattas åt en hel del. Farbröderna Andre o Andreas superpoppis när vi va i Oslo, o sen e ju pappa L såklart den stora favoriten.
Ja. De e konstaterat! Killar e visst the shit för fröken!



-Andre bättrar på "kill-populariteten" genom att försöka ge Ella blommor...
FUSK! säger jag!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, det är jag helt övertygad om..



Allt är bara bra med oss, bortsett från att jag har fått en riktigt grotesk huvudvärk, men den kanske kan botas med lite sömn (läs MYCKET sömn).



Vi bor i jakobsberg, en förtort till Stockholm :) Ni då?



2010-08-15 @ 19:28:33
URL: http://miaed.zoomin.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0