Fredagen den 13de...

... blev inte alls någon otursdag. Inte för mig iaf!
Började dagen med att sova länge. Linus körde "trycka-in-nappen-i-munnen"-knepet så Ella somnade om. Kanon! Körde sen in till stan. Inhandlig av diverse grejer. Efter de stack jag o Ella till mamma (mommo) o Linus drog iväg till Jonas. Ella sov typ 2½ timme efter mommo nattat henne med hjälp av falsk- (förlåt mamma) sång. De fungerade uppenbarligen bra. -Ska kanske pröva??
Har dessutom börjat gå över till ersättning nummer 2. Ella blir inte riktigt mätt på 1an längre. Sov bra i natt för första gången på en vecka... Håller tummarna för att det fortsätter så!
Kinamat, som knappt ätes, köpte vi hem. Drog sen ner en runda till grannen. Drack en cider (en o en HALV till o me!!) o snackade om politik o kremering. -Trevligt, inte sant?? :) (Fast vi snackade om Spice girls o backstreet boys o dom gamla goda 5an-6an tiderna oxå. De va dessto roligare, tyckte jag!)

Nu ska jag hoppa i säng. Lyssna på dotterna lugna andetag o förhopppningsvis få sova ett par 2-3 timmar innan "mat-klockan" ringer.

Härlig dag iaf. Underbar.



-Finaste Ellan-Bellan-bus <3


Kommentarer
Postat av: Mad

Vilken mysig dag det låter som. Ska bli så mys att ses nästa vecka. Tänk om jag kunnat låna bil. Hade jag kunnat köra ju.=)

2010-08-14 @ 08:38:31
URL: http://mamamad.se
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

nej gud så söt :D

2010-08-16 @ 02:37:34
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0